sábado, 6 de noviembre de 2021

Freedom is you




 (*) Myles Sanko

Freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
In my lifetime I've chased my dreams  
Let some go, caught a fews
My freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
In my lifetime I've chased my dreams  
Let some go, caught a fews
My freedom, my freedom is you
Fate has always been in front of me
Loving you has finally set me free
In darkness your light is all I'v seen
You fill my world with endless poetry  
That's why you hear me calling 
Freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
In my lifetime I've chased my dreams  
Let some go, caught a fews
My freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
In my lifetime I've chased my dreams  
Let some go, caught a fews
My freedom, my freedom is you
I won't give up on my childhood dreams
No matter how impossible they seem
I'll keep on keeping on whatever the cost may be
You fill my life with endless poetry
That's why you hear me calling 
Am I to know 
The rules of your game
Will never and won't stay the same
Am I to know
Freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
In my lifetime I've chased my dreams  
Let some go, caught a fews
My freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
Freedom, my freedom is you
In my lifetime I've chased my dreams  
Let some go, caught a fews
My freedom, my freedom is you

No hay comentarios: